Eerste Dag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Luca Brandenburg - WaarBenJij.nu Eerste Dag - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Luca Brandenburg - WaarBenJij.nu

Eerste Dag

Door: Luca van Brandenburg

Blijf op de hoogte en volg Luca

06 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Eerste dag, eindelijk aangekomen op het vliegveld van Zuid-Afrika, alle buddies stonden ons al optewachten met een spandoek. Daarna werden we geintroduceerd met onze buddie. We waren net het land binnen en ik vond het nu al geweldig.

Daarna zijn wij met de buddies i de schoolbus van Emil Weder Hoerskool gestapt en die heeft ons naar Genadendal gebracht. Voordat we bij het hostel kwamen reden we eerst verder en werden sommige buddies afgezet dicht bij hun huis. Toen we zelf bij de hostel waren hebben we gelijk alle kamers gecheckt. Toen hebben we een aantal winkeltjes bekeken in Genadendal en wat etenen drinken gehaald. Alles is hier echt super goedkoop, bijvoorbeeld: 2L cola voor 15R en dat is minder dan een euro.

's avonds hebben we met z'n allen pasta gemaakt.